Rozhovor s Petrem Dobešem ml.

12.04.2012 14:20

S Jakými ambicem přicházíš do družstva Centropenu?

 

Jsem opravdu rád, že se tento transfer uskutečnil a do tohoto družstva vkládám velké ambice

 

Znáte se s některými hráči centropenu osobně?

 

Osobně se znám s hráči, kteří dříve nastupovali za Třebíč. Je to Malínek a Zajíc. Pak se znám s Jirkou Němce neboť moje matka s nim nastupovala v reprezentaci.

 

Jak se vůbec zrodil tento transfer?

 

tento transfer se rodil tak nějak postupně. Velkou roli hrálo to, že se s dorostenci Centropenu znám už delší dobu. Po této sezóně končím v KK PSJ Jihlava a tak se ozvalo právě družstvo z Dačic.

 

Nebojíš se náročného cestování?

 

Neřekl bych, že je to tak náročné, těch 45 km co to mám z Třebíče se dá přežít. Potažmo jsem si zvykl po působení v Jihlavském kádru.

 

Proč jsi vůbec z Jihlavy odešel?

 

Z Jihlavy jsem odešel z toho důvodu, že družstvo se kterým jsem letošní sezónu odehrál už nebude moci nastupovat i v příští sezóně. Oba hráči Jihlavy končí v dorostenecké kategorii.


Jaký je tvuj osobní rekord na 120hs?

 

        • 583 - Tento výkon jsem dosáhl ve finále dorostenecké ligy na kuželně ve Valašském Meziříčí

        •  

      •  

Kdo je tvůj nejoblíbenější hráč?

 

Norbert Kiss a Nicolae Lupu

 

a co třeba Srbská hrající legenda Balaž Kovač?

 

Myslím s, že od tohoto chlapíka se další Srbové např.Viliček Zavarko mají co učit.Je to prostě neuvěřitelné co v současné době předvádí.

 

Budeš jezdit do dačic trénovat?

 

Samozřejmě, rád bych jezdil před každým domácím zápasem.